2021(e)ko azaroaren 12(a), ostirala

Sarairi elkarrizketa

 SARAIRI ELKARRIZKETA


Saioa eta Jasmin gara eta Sarairi galdera batzuk egingo dizkiogu:

Jasmin: Hegazkinez bidaiatu alduzu inoiz

Sarai: bai, askotan.

Saioa: Zein da zure herririk gustokoena?



Sarai: Arandigoyen da.

Jasmin: Nora joaten zara oporretara?

Sarai: Saloura eta Frantzira joaten naiz oporretara.

Saioa: Zenekin bidaiatzen duzu?

Sarai: Nire familiarekin bidaiatzen dut.

Jasmin: Zein da oporretara eramaten duzun gauzarik garrantzitsuena?

Sarai: Mugikorra da oporretara eramaten dudan gauzarik garrantzitsuena.

Saioa: Egin aldituzu lagunak oporretan? Zein?

Sarai: Bai, Domingo, Eyellin, Jordi, Pol, Daniela eta Gerard.

Jasmin: Hoteletara edo apartamentuetara joaten zara?

Sarai: Hoteletara joaten naiz.

Saioa: Zein hilabetetan joaten zara oporretara?

Sarai: Abuztuan joaten naiz.

Eta hauxe izan da Sarairi egin diogun elkarrizketa, espero dugu gustatu izana.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina