2020(e)ko urtarrilaren 23(a), osteguna

ELKARRIZKETA👌👌

Ikastolako andereño eta ikasle bati elkarrizketa bat egin diogu eta hemen dituzu erantzunak.




  • Gustatzen al zaizu musika?  Bai asko.
  • Zein motatakoak? Edozein motatakoa entzuten dut.
  • Eta zein ez? Niri reggatoia ez zait gustatzen.
  • Zein da zure kantarik gustukoena? Ez daukat.
  • Ze kanta abesten duzu dutxan? Ez dut kantarik abesten.
  • Zein kantarekin egiten duzu negar? Zegun momentua.
  • Reggatoia edo euskal kantak? Euskal kantak.
  •  Zein euskal talde duzu gogokoen? Gatibu.



Eta orain ikaslearenarekin konparatu:



  • Gustatzen al zaizu musika? Bai asko.
  • Zein motatakoak? Niri gehiena reggatoia guztatzen zait.
  • Eta zein ez? Klasikoa.
  • Zein da zure kantarik gustukoena? Ez daukat.
  • Ze kanta abesten duzu dutxan? Ez dut abesten, entzun egiten dut.
  • Zein kantarekin egiten duzu negar? Happier kantarekin egiten dut negar.
  • Reggatoia edo euskal kantak? Reggatoia.
  • Zein euskal talde duzu gogokoen? Huntza.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina