2020(e)ko apirilaren 23(a), osteguna

40-aldiari buruzko galdeketa ikasle bati

1. Zer moduz kuarentenan?

  •  Nahiko ondo. 

2. zer  duzu nahiago Eskola birtuala edo eskola arrunta?

  • Eskola arrunta nahiago dut, orain lehen baino etxekolan gehiago bidaltzen dizkigutelako eta errazagoa delako eskola arrunta egitea zeozer ulertzen ez baduzu irakasleak aurrez aurre esplikatu dezakeelako. 

3. Zure ustez zenbat denbora egon beharko gara etxean sartuta?

  • Nire ustez oraindik denbora asko egon beharko gara etxean sartuta, gutxienez ekainaren bukaera arte. 


4. Zure ustez zer dira etxean egotearen gauzarik onenak? eta txarrenak?

  •  Onena ez daukadala eskolara joan beharrik da eta txarrena ba ez dakit.

 5. Ondo moldatzen zara eskola birtularekin edo pixkabat galduta zaude?

  • Ondo molatzen naiz baino nahiago dut eskola arrunta. 

6. Ezin dugunez etxetik atera zer egiten duzu entretenitzeko edo denbora pasatzeko?

  •  Playstationean ibili, nire maskotekin jolastu eta noizean behin lorategira atera.

 7. Etxetik ateratzen zarenean zer egingo duzu lehenbizi?

  • Kalera irten, lagunekin egon, zinera joan futbolean ibili etab... 

8. Zenbat denbora pasatzen duzu gutxigorabehera etxekolanak egiten?

  •  Hiru ordun edo gehiago pasatzen ditut.

 9Aste santuetan ba al zeneukan nonbaitera joateko planik eginda?

  •  Ez eneukan inora joatea pentsatuta. 

10. Kalera irten ahalko bazenu oraintxe bertan zer egingo zenuke?

  •  Ez dakit gauza asko egin nahaiko nituzke. 

11. Gustatu al zazu galdeketa?

  • Pixka bat. 

12. Zedozer gehitu nahi duzu?

  • Ez dago beharrik.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina