2023(e)ko ekainaren 9(a), ostirala

Txanogorritxu

 


Kontalaria: Denok ezagutzen duzue Txanogorritxuren istorioa baina istorio hau ez duzue ezagutzen.

Txanogorritxu: Lalalalalara otsotxo etorri niri kaso egitera! agertu saites otsotxo ala beldur zara.

Otsoa: Niri emendik ez nau mugituko ez da poliziak ere azkena xerra goxo goxo bat eman zidan baina dena harriz betea zegoen, bere erruz horain ortz bakarra geratzen zait.

Txanogorritxu: Otsotxo pastel goxo goxo bat ekarri dizut hatzak surrupatuko ditzu. Eduki errukia niregandik neskato dirugabe bat basoa zeharkatzen amona gaixoari bixita egitera. 

Otsoa: Onek dauka pobrea nik ortzak ditudan bezela eta bere amona gaixotik ez dauka ezer inguru hauen guztien jabea da.

Txanogorritxu: Atera saitez beingoz nire amonak zerbaiten gaityik pagatzen saitu, nik nahi dudan guztia egiteko.

Otsoa: Grrrr!

Txanogorritxu: Zer uste duzu horrekin beldurtuko nauzula zerbait gehiago behar duzu niri beldurtzeko, hau da zuk egin al duzun ezer ez, bueno amopnaren etxera joateko ikustewn duzun bezala bi bide daude eskuinekoa ata ezkerrekoa  ezkerreko sasi hartetik eta eskuinekoa bide edar bat hau da ni bezala. Ezkerrekoa nahi zuzula ongi da ni eskuinekotik joango naiz.

Otsoa: Ez didazu haukeratzen utzi! Gainera ezklerreko bidea itxita dago eta sasiz betea.

Txanogorritxu: Ixilik egon zaitez etra asi 100 harte zenbatzen.

Otsoa: Txanogorritxu ni ez naiz eskolara joan eztakit zenbatzen!

Txanogorritxu: Ez dit axila. 1 2 3 benga segi ni banoa lalaralara.

Txanogorritxuren ama: Txanogorritxu hau non sartu da?  Beti nire amarena pelota egitera ia xoxa bat erortzen zaion. (ixkin batean otsotso negarrez ari da) Otsotso zergatik ari zara negarrez seguruenik nire alaba maltzur hori izan da.

Otsoa: Zure alabak ezkerreko bidetik joan behar dudala amonaren etxera sartu zaio buruan eta nola ez diot ba kasurik egingo.


Ama: Ume hori zera baino maltzurragoa da, joan zaitez osaba xabiren baratzetik Txanogorritxuk ez du ezagutzen bide hori.

Otsoa: Eskerrik asko. 

Txanogorritxu: Zein da otsoaren beldur? Ni ez. Zein da otsoaren beldur? Ni ez. (txanogorritxuk amonaren etxeko tinbrea jotzen du)

Txanogorritxu: Irikiko al didazue beingoz atea?

Langilea: Kaixo anderea nekatuta egongo zara ezta?

Txanogorritxu: Ez egin niri pelotarik eta esan nire amonari emen nagoela, mugitu!

Amona: Kaixo Txanogorritxu zertzabiltza nire txaletean?

Txanogorritxu: Egun on amona, non erosi duzu txupa eder hori? Zu bai enrollatua.

Amona: Bueno, zer egin diozu otsoari?

Txanogorritxu: Badakizu, ezkerreko bidetik bidali dut. 

Amona: Gerturatu zaitez txanogorritxu ( amonak zerbait esaten dio txanogorritxuri).

Txanogorritxu: Ongi da nik emango diot azken makilkada (otsoak timbrea jotzen du eta langileak irekitzen du atea).

Otsoa: Kaixo (txanogorritxuk makilarekin buruan ematen dio otsoari eta lurrera erortzen da).

Amona: Azkar, lotu egingo dugu! (otsoa lotu eta sofan jartzen dute).

Txanogorritxu: Amona ze belarri handiak dituzun.

Otsoa: Zuri obeto entzuteko.

Txanogorritxu: Amona ze sudur handia duzun.

Otsoa: Zuri obeto usaintzeko.

Txanogorritxu: Amona ze aho handia duzun.

Otsoa: Zu obeto jateko ( otsoa soltatzen dute eta txanogorritxu eta amona ixkina batean jartzen dira beldurtuta egongo balira bezala).

Amona: Aaaa otso bat dago lagundu!.

Txanogorritxu: Aaa lagundu!.

Ehiztariak: Ez esan gezurrik dena ikusi dugu leihotik, otso gaixoa, maltzurrak zarete!.






iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina