2024(e)ko apirilaren 8(a), astelehena

KONTSUMITZEN AL DUZU ALKOHOLA?

KONTSUMITZEN AL DUZU ALKOHOLA?


  • Ez dut kontsumitzan, probatu dut eta gustatzen zait azken aldiz Santo Tomasetan edan nuen.
  • Ez dut kontsumitzen, probatu dut, gustatu zitzaidan eta Santo Tomasetan izan zen azken aldiz.
  • Ez dut kontsumitzen, probatu dut, ez zitzaidan gustatu eta orain dela asko edan nuen azken aldiz.
  • Batzuetan kontsumitzen dut, festetan eta bazkarietan kontsumitzen dut familia eta lagunekin eta azken aldiz urtarrilean edan nuen.
  • Gutxi kontsumitzen dut, festetan batez ere, lagunak eta lehengusuekin eta larunbatean edan nuen azken aldiz.
  • Gutxi kontsumitzen dut, festetan, lagunekin eta azken aldiz Santo Tomasetan.
  • Ez dut kontsumitzen, probatuta nago, ez zitzaidan gustatu eta azkenengo aldiz azaroan edan nuen.
  • Ez dut kontsumitzen, probatuta nago, gustatu zitzaidan eta orain dela bi aste edan nuen azkenengo aldiz.
  • Ez dut kontsumitzen, probatuta nago, gustatu zitzaidan eta azkenengo aldiz irailan edan nuen.
  • Ez dut kontsumitzen, probatuta nago, ez zitzaidan asko gustatu eta azkenengo aldiz festa batzuetan edan nuen.
  • Kontsumitzen dut, baina ez asko, asteburuetan tarteka, lagunekin eta senideekin nagoenean.
  • Kontsumitzen dut baina ez asko, aste-bukaeratan kontsumitzen dut lagunekin nagoenean.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina