2023(e)ko maiatzaren 16(a), asteartea

MARTXOAREN 8A:EMAKUME ERREFERENTEAK UROLA IKASTOLAN

 NIRE AMAMA

Nire bizitzako emakume  erreferenteetako bat nire amama izan da eta izaten jarraitzen du. Nire amama Zestoako baserri batean jaio zen, beste zazpi anaiarreba zituen eta denetan gazteena da. Hamabi urte zituela Zestoara jeitsi ziren bizitzera.Handik urte batzuetara  "Zestoa Herri Ikastetxea" sortu zuten bera eta beste irakasle batzuen hartean. Orduan oraindik frankismoa zegoen horregaitik eskola behin baino gehiagotan eskola itxi egin zien eta nire amama umeekin sastarrain (Zestoako kanpoaldera) aldera joaten ziren. Borrokatu ondoren frankismoa bukatu zenean segi eta orain dela bost urte erretiratu zen. Hiru seme alaba eduki zituen horietan zaharrena nire aita eta ni txikitatik asko zaindu nau eta orain nire lehengusuarekin pasatzen ditu goizak bere gurasoak laenan dauden bitartean.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina