2024(e)ko martxoaren 6(a), asteazkena

Gure bertsoak

    

                                                 Gure Bertsoak

                                      GAIA : KIROLAK


             Dantza:

            Nire ustez kirolik

            onena da dantza

            eta honekin ez dut 

            inongo zalantza.


           Nik dantza egiten dut 

           egia esan zumba

           nik ongi pasatzen dut 

           hori egia da.



         Futbola:

        Nire ustez kirolik

        onena futbola

        ostikoa jo eta

        nik sartu dut gola.


         Kalera atera naiz 

         baloia hartuta

         eguna pasa eta 

         partida amaituta.


         Saskibaloia:

        Tiroa bota eta 

        sartu dut triplea

       astelehena entreno

       hasteko  astea.

      

      Larunbat goiza eta 

      nik gut partidua 

     goizeko 9:00 tan 

    lotan dut burua



        

       

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina