2024(e)ko otsailaren 7(a), asteazkena

Bertsoak

Gaia: Karnabalak

Doinua: Triste bizi naiz eta

Azpeitira iritsi                                 Kontuz arratsaldean
dira karnabalak                               zezena dago ta
kalera atera ta                                 harrapatzen bazaitu
zenbait abantailak                           zaurien agerketa

Kalera irten naiz ta                         Mozorroen eguna
denak elegante                                iritsi da herrira
soineko ta gorbata                          arrainez jantzi eta
ze kasualitate                                  ni arraindegira


Gauean plazan dago                     Kalera irten eta 
musika ugari                                zenbait gauza saltzen
hurrengo urtean ni                        ea burua ez dugun
horko  abeslari                             betirako galtzen

Nik gaur kamera erosi                  Espero inauterietan
jaten izozkia                                 egotea izozkia        
festetan aterako                            bestela nik jango dut
dut nik argazkia                           euskal barazkia





                  



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina