2024(e)ko otsailaren 23(a), ostirala

Gure rutina 🥷

Gure rutina asteburutan

BAKR:

Ni normalean 09:00 esnatzen naiz eta gero zuzenean gosaltzea joaten naiz. Gero play-an ibiltzen naiz 6 ordu gutxi gorabehera eta gero kalera joaten naiz. Kalean futbolean ibiltzen naiz lagunekin eta gero 20:30ak aldera joaten naiz etxera berriz. Gero afaldu egiten dut eta berriz play-an ibiltzen nahiz beste 4 ordu gutxi gorabehera eta gero lotara joaten naiz.


Osama:

Ni normalean 9:30 jaikitzen naiz eta gero gosaldu egiten dut eta gero korrika joaten naiz zeregaitik en forma segi ber dut ez pleian 10 hordu gero igual futbolian eta gero igual lo geio 7 ordu gero neskarekin juten naiz eta gero lo berriz 



Julen:

Ni normalean 10etan esnatzen naiz baino partidua badaukat 7etan esnatzen naiz. Ondoren gosaldu egiten dut, gero piska bat pleyan jolasten dut nire lagunarekin. Gero 11:30 aldea lagunarekin gelditzen naiz Garmendiperako partidu batzuk ikusteko gero 13:00tan etxera joaten naiz bazkaltzera. Gero berriz pleyan ibiltzen naiz 16:00 arte gero 16:30 edo 17:00 tan lagunarekin gelditzen naiz futbolerako, gero 20:30 tan lagunarekin afaltzen dut gero 00:00 tan etxera joaten naiz eta lo egiten dut. 


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina