2024(e)ko otsailaren 7(a), asteazkena

BERTSOAK

 Gaurkoan bertso batzuk argitaratuko ditugu. 



                                                              IKASTOLA


Doinua: Ikusi nuenean

Errimak: Gaizto, asko, asto, baiezko, listo, susto, fresko, marisko.



1.  Aurreko urtean nuen

      irakasle asto

     esaten zuen dena

      izan ohi baiezko


2.  Nire gelan dago bat

     dela oso listo

     bere notak ikusi

     ta eman zidan susto


3.  Ikastolan askotan

     iteu oso fresko

    nahiago det jatea

     etxean marisko

 

4.  Andereño edo maixu

     irakaste gaizto

     bidaltzen dizkigute

     etxeko lan asko


                                         UDA

Doinua: Ikusi nuenean

Errimak: Ba, ada, ara, begirada, uda, da, Aba, saga.

1. A ze ondo nengoen

   egia bada ba

   lo nengoen ba eta 

   etorri zait ada.


2. Saltoka hasi naiz ta

   begiratu ara

   nire ilusioa

   a ze begirada


3. Eskola amaituta

    iritxi da uda

    ni zain nengoen eta

    iada ordua da


4. Lasai nengoen eta

    etorri zait Aba

     gustora etorri da

     berria  zuen saga

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina