2024(e)ko urriaren 16(a), asteazkena

ELKARRIKETA ELENE A.ri

Elene S.:  Kaixo, Elene, zer moduz zaude?

Elene A.:  Ni ondo nago eta zu?

Elene S.:Ni ondo nago, baina gaur galderak zuretzat dira. Lehenengo galdera:zer gustatzen zaziu gehien egitea?

Elene A.: Niri korrika eta saskibaloian ibiltzea asko gustatzen zait!

Elene S.: Eta ez zaizu ezer gehiago gustatzen?

Elene A.: Bai noski!!! Familiarekin eta lagunekin ibiltzea ere gustatzen zait.

Elene S.:  Oso erantzun egokiak. Bigarren galdera: zer egiten duzu zure denbora librean?

Elene A.:Ba nik nire denbora librean etxeko lanak egiten ditut eta batzuetan lagunekin eta familiarekin irtetzen naiz.

Elene S.: Zein da zure jatekorik gogokoena?

Elene A.:Nire jatekorik gogokoena txorixoa da.

Elene S.: Eta zein da gehien gustatzen zaizun animalia?

Elene A.: Ni ez naiz animalien oso fana, baina bat esan beharko banu, txakurra izango litzateke.

Elene S.:  Oso ondo! Nirea ere bai, baina gustatzen al zaizu eskola?

Elene A.: Egia esan ez zait asko gustatzen baina etorri egin behar dugu.

Elene S.:Oso ongi! Ba azkenengo galdera: gustatu al zaizu elkarriketa?

Elene A.:Bai, oso eroso sentitu naiz zurekin!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina