2024(e)ko urriaren 17(a), osteguna

 UNAIRI ELKARRIZKETA



(Maryam)-Kaixo Unai, Maryam naiz, zure gelakoa, zer moduz zaude?

(Unai)-Kaixo Maryam, oso ondo, elkarrizketa asteko gogoarekin 😀

(Maryam)-Prest al zaude?

(Unai)-Bai, tira, hasi dezagun!!!

(Maryam)-Zenbat urte dauzkazu? 

(Unai)- Nik 12 urte, eta zuk?

(Maryam)-Nik 11 dauzkat, Abenduan 12 egingo ditut.

(Unai)-A ze ondoo!

(Maryam)-Non bizi zara?

(Unai)-Zestuan bizi naiz.

(Maryam)-Txoritxo batek ezan dit, Zestuko festak izan zirela horain dela gutxi. Zer moduz pasatu zenuen??

(Unai)-Nahiko ondo, asko jolastu nuen nire lagun guztiekin!!!

(Maryam)-Pozten naiz!!! Ni ez nitzen joan ze lanak neuzkan egiteko.

(Unai)-Ze pena! Hurrengo urtean espero dut etortzera!

(Maryam)-Ni Azpeitiko festetara joanda nago, oso onak dira!

(Unai)-Bai, arrazoia daukazu.

(Maryam)-Bueno, joan beharra dut, agurrrr, hurrengorartee!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina