2024(e)ko urriaren 15(a), asteartea

Ixoneri elkarrizketa



1. Zein dira zure zaletasunak?
-Gimnasia erritmikoa eta dantza egitea.

2. Noiztik praktikatzen duzu gimnasia erritkmikoa?Eta dantza?
-Bost urte nituenetik egiten dutgimnasia erritmikoa, ori dela eta zazpi urte nago bertan.
Dantza ere bost urtetatik egiten dut.


3. Zenbat zarete etxean?
-Nire amaren etxean bost gara, Nire ama, nire aita ordea, nire anaia 7 urtekoa, nire beste anaia 18-19 urtekoa eta ni. Nire aitaren etxean beste bost gara. Nire aita, nire amaordea, nire anaia 12 urtekoa,nire beste anaia 9 hilabetekoa eta ni.

4.Ze dantza mota egiten duzu?
-Nik Funky egiten dut.

5.Zer izan nahi duzu handia zarenean?
-Ez dakit ze lan egin baña nire ametsak, gimnasta profesionala eta dantzari famatua izatea da.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina