2024(e)ko urriaren 17(a), osteguna

 IRAIDERI ELKARRIZKETA 


Eneka: Kaixo Iraide, zer moduz?


Iraide: Kaixo! Ni ondo, plazer bat da zurekin egotea.


Eneka: Zer esaten duzu? Egunero ikusten gera eta!


Iraide: Barkatu, ondo geratu nahi nuen. 


Eneka: Bueno hasi gaitezen! Lehenengo galdera: Zein da Urolako gustokoen duzun gauza?


Iraide: Patioko edo eta etxera joateko txirrina jotzen duen momentua.


Eneka:  …         Buenooo, ez da ezer gertatzen… Jarraitzen dugu! Zer moduz pasatu zenuen Bertizen?


Iraide: Nik oso oso oso ongi pasa nuen, bereziki gauean, ez dakizu zenbat “chisme” egon zen!


Eneka: Benetan!? Gero egiten dugula “chisme por chisme”?


Iraide: Hori gero hitz egingo dugu, ahaztu egin zaizu elkarrizketa batean gaudela?


Eneka: Ai! Egia da! Barkatu, barkatu! Azkenengo galdera: Zer nahiago duzu Urola ala Karmelo?


Iraide: Ez dakit ba, biak txarrak. Bueno ni banoa. Agurrrrr!


Eneka: Agur! Uff ze elkarrizketa arraro izan da hau… 




Iraide eta Eneka


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina