2023(e)ko azaroaren 3(a), ostirala

                                            THERIAN



1-zer sentitzen  da therian munduan egotea?

- Ondo sentitzen da, baina ez da erraza.

2-Zer moduz therian saltoekin? 

- Egunero eskumuturreko minarekin, baina merezi du.

3- Zenbat ahal duzu saltatu?

- 88cm da nire rekorra


4- Ze animali sentitzen zara?

- Ez naiz animali bat zentitzen, baina katu bat gustatuko zitzaiten izatea.


5- Noiz hasi zinen therian munduan?

- 5 urte neuzkanean asi nintzen, baina nola ikusi nuen gaizki ateratzen zitzaidala laga egin nuen. Gero 10 urtekin zaiatu nintzen berriz baina ere ez ezitzaidan ondo ateratzen, orduan orain asi naiz 12 uerterekin eta orain obeto egiten dut.


6- Gustatuko ahal zitzaizun therian lagunak edukitzea?

- Bai, benetan nahi dut orrelako lagun bat.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina