2024(e)ko maiatzaren 27(a), astelehena

 

Lagun Onak

Lagun Onak Kirol kluba, Euskal Herriko klub bat da.  Azpeitiako Udalerria, Gipuzkoa. 1944an sortu zan. Futbol talde honek Espainiako Hirugarren RFEFeko IV grupoan jokatzen du. Lagun Onak-ek futboleko atalez gain, mendiko atala eta txirrindularitza atala du.

Hauek dira Lagun Onaken atzelariak:

- Egoitz Iraola Arriola  -Iñigo Ariztimuño  -Andoitz Amenabar Zubizarreta  -

-Haitz López Vitores  -Beñat Arratibel  -Xabier Irastorza  -Jakes Aranbarri Peñagarikano


Erdilariak:


-Lander Izaguirre Uriguen  -Pablo Del Pozo Blázquez  -bai Salaberria,

-Aitor Muñoz Arellano.  -Aner Gómez  -Jagoba Erdozia   -Gorka Amuchastegui Sánchez  - Ander Zubillaga Otermin  -Xabier Alonso Aguirrezabala  -Iker Arregui Segurajauregui  -Gorka Tapiador Igartua   -Jon Galarraga Arrospide.


Aurrelariak:


-Eñaut Mendia  -Mikel Del Alba Ruiz  -Aitor Arizmendi Odriozola  -Ander Bengoechea Uriarte  -Denis Larrañaga Gabirondo  -Jon Peña Aizbitarte  -Julen Guillo Rodriguez  -Alain Arreitunandia.


Atezainak:


-Iker Bastida  -Andoni Errasti



Denboraldi honetako emaitzak:


Denboraldi honetan 6º geratu dira 57 puntuarekin.



NIRE ESPERIENTZIA LAGUN ONAKEN:


Alevinetan hasi nintzen jotzen. Nire lehen denboraldia izan zen. Benetako paketea nintzen. Baina denboraldia joan zen eta azkenean futbol maila hobetzea lortu nuen. Eskuineko atzelaria eta 2 zenbakia naiz. Futbolean izena ematea erabaki nuen, nire kirolik gogokoena delako. Futbolak lasaitasuna eta zoriontasuna ematen dit.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina